• Een buitengewone woonzorgboerderij voor mensen met dementie

Niet tevreden?

De medewerkers van de Reigershoeve doen hun best voor de bewoners en hun familie. Natuurlijk kan het gebeuren dat u toch niet tevreden bent. Dat willen wij dan graag weten omdat we met uw opmerkingen onze zorg kunnen verbeteren. Vertel de medewerker, in de woning waar uw familielid, woont waarom u niet tevreden bent. Komt u er met de medewerker niet uit, dan kunt u altijd een afspraak maken met Dieneke of Henk via 0251-207027 of info@reigershoeve.nl.

Wanneer u een officiële klacht in wilt dienen, dan kunt dit door middel van het klachtenformulier dat u hieronder kunt downloaden.

Meer weten over de klachtenregeling van de Reigershoeve? Download onze klachtenprocedure en het klachtenformulier.

Nieuws

14 juni 2018

Snavelklepper

Het heeft even geduurd maar... Er is weer een nieuwe Snavelklepper!

13 maart 2018

Promotie-onderzoek

Op 23 februari promoveerde Dieneke op haar onderzoek naar betrokkenheid in activiteiten en welbevinden van mensen met dementie die in woonzorgvoorzieningen wonen.  

11 oktober 2017

Film Mooi Werk

Stichting WarmThuis en de Reigershoeve hebben samen een film gemaakt over het werken in de zorg voor mensen met dementie

2017, Ontwikkeld door Zeno Webdevelopment

Top